Trevlig Helg

Hej Hej ! :D
Trevlig Helg allihopa! Har ni några planer för helgen? Det kan man inte säga att jag har. Men, jo, lite grann. Jag har varit borta nästan varje lördag jag varit hos mamma, så den här helgen stannar jag hemma för att tillbringa tid med familjen! :D

I helgen måste jag även plugga. Jag har ett stort prov i Kemi på tisdag, 4 olika sorters läxor i Tyska, och 2 olika Engelska glosor. Men glosorna och det går alltid bra. Så det gäller nu att plugga stenhårt med NO så jag kan gå på träningen på måndag. Ni vet ju att jag stukade foten, igår var det bättre, men när jag vaknade imorse så kändes det konstigt bara. Så det är lite ömmt nu, men det ska nog vara så om det läker. ^^ För jag har konditionstest  och karateträning på måndag. Och karaten vill jag inte missa, inte heller betygen i Idrott & Hälsa. För jag vill få tillräckligt med poäng i betygen så jag kan komma in på det gymnasiun som jag vill. Och helst skulle jag vilja gå på Kulturama, i Stockholm. Och ja, jag vet, att flytta ifrån lilla Finspång till stora Stockholm är en utmaning och man måste tänkt på allt. Men jag vill gärna få en bra utbildning så jag kan skaffa bra jobb och så, och jag vill bli fotograf, musikfotograf. Det hade varit härligt. Men en dag... Jag kommer tillbaka till Finspång. Såklart.
En gång östgöte, alltid östgöte. :D <3

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback