att städa...

Nu i helgen har jag städat röven av mig. Jag har rensat lådor och bytt ut grejer i mitt rum, så nu står det två halvfulla kartonger med böcker och andra grejer jag inte ville kasta i min garderod. Observera att min garderob är väldigt stor och har en 'övervåning' att ställa lådorna på. Jag rensade innehållet i kistan jag använder som soffbord och alla hyllor under sängen. Så det slutade med att pappa bärde en en stor svart sopsäck med massa grejer som var onödigt att spara. Tomma målarburkar, trasiga byxor, gamla tidningar, kartonger och papper som inte kan användas längre. Så nu känner jag att både mitt rum och förråd av kläder är fräscht. Jag var i Ullared i måndags och köpte väääääldigt mycket kläder. Och nu har jag ett fräscht rum. Så det hissar vi den här veckan. Men det vi dissar är alla olyckor som händer nuförtiden. Igår skickades min syster in med ambulans efter att ha ramlat av en häst. Nu är hon hemma och utan allvarliga skador. Det är jag glad över. <3 Jag har en bra utsikt över en stor bro här i Finspång, skutenbron, och nu i helgen har väldigt många polisbilar och ambulanser åkt akut med blåljus och syrener. Jag har tappat räkningen nu.
Nu när jag tänker efter, tänk ifall min syster var i någon av dem..?
Usch, Wilma, jag älskar dig. Och vi ses imorgon. <3


Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback