Stegebors Hamn Krog

4/5 får denna fina resturang!

+ Vacker utsikt över vattnet.
+ God mat.
+ Trevliga kypare.
+ Filtar om man fryser.
+ Mysig inredning.

- De glömde lite detaljer på maten och vinglas.
- De spelade gammal och dålig musik.
- Det var lite trångt innomhus.

Bilder:


" Mycket häftig papperskorg!"

"Mysiga fika platser!"


"Mycket gott vitlöksbröd. En hårdade variant med oliver och tomat till."

" Mycket god fisk. Sommar känsla i färskpotatis. Två goda såsaktiga citron röror som blev bra till fisken. Två olika sorters lök. Goda för lök älskare."

" Istället för glass fick vi nybakade Brownies med Valnöts botten. Det rekomenderar jag faktiskt. Jag var lite skeptisk. Men det var jätte gott. På Browniesen fanns en kula choklad glass. Runt om fanns linjer av chokladsås. En Jordgubbe. Ett Hallon. Och två Amrikanska Blåbär."

foto: Evelina  ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-55mm  ||  ©

Tyvärr dog mitt batteri innan jag hann ta kort på maten. Och det är inte bra för en fotograf.
Jag tar skulden och ska aldrig göra om det. Ursäkta mig!

xxx

//Maro? (:


Kommentarer till det här inlägget:
Malin

Åh vad fint där ser ut! Va ni där med Berit och Claes?

Puss

2010-05-19 @ 07:29:38
http://fnulanbulan.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback