Finsponga Marken!

En underbar dag med Josefine, Johanna, Malin, Jennifer och Alice! Finspångs marknaden blev lyckad!
Jag köpte:
Munkar, rämmar och en läsk.
Solglasögon
Biljett till snurriga karuseller 8D
Amulett

Nöjda inköp.

Först åt jag Jennifer, Josefine och Johanna hemma hos Johanna. Makaroner :D
Sedan gick vi ner på marken och handlade och tittade.
Jag, Alice och Malin åkte en karusell och kunde knappt gå efteråt 8D
Jennifer köpte en Eminen-tröja, ska hon vara stolt över! :D
Mycket kul dag med er, tjejer. Hoppas det händer igen.

Imorgon blir det stan med Johanna och Josefine, ses då ;)


"MAKARONER! MJÖLK!"

Golfboll, jag fick av Kevin xD

Saga fick en fin fläta :D

foto: Evelina  ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-55mm  ||  modeller: Josefine (blond med Tweetie-tröja), Johanna (Med uppsatt hår), Iris (yngsta), Saga (Barn), Julia (brunetta) och Filippa (Visande Peacetecknet)  ||  ©

Kommentarer till det här inlägget:
filippa k

ojdå, jag kom med på bild :D:D

2010-06-03 @ 16:10:41
http://filippakronholm.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback