Fredag - Lördag = Fanny :D

Haj på Daj! :D
Igår så följde jag med Fanny hem till henne.
Vi har suttit vid datan väldigt mycket...
Och så har vi sett "Sommaren med Göran"
Jätte kul film :D
Den ska ni se. Den får 4/5 poäng!
Efter det kollade vi på Solsidan.
Också rätt kult :D
Efter det blev det mer data...
Sedan var det godnatt vid 00:00.
Fast jaja, lite skoj med mobil får man väl ha ;D

"Hallå?"
"Hej! Dä e Anna Anka! Vill due smaka disktrasa?"
"Öh? Neeeeej."
"Men dåe fåer due inga rynkor!"
"Jag tror jag står över det."
"Okej! Puss Puss gumman, ha dä såe bra nue! Hej då!"
"Hej då?"

x'D
Sedan var det att vakna klockan 03:30 av Sally (katt)
Hon tog min säng!!!!!!
Och Fanny sov... ibland ;D
Tillslut så gav Sally upp och gick, men innan det så bet hon sönder Fanny's halsband.
Bild nedan:
Iallafall, jag somnade och vaknade av att jag hade skit ont i magen. Vid 04:30.
Jag gick upp och gick på toa. Och jag mådde inte bra.
Men efter det gick jag tillbaka och somnade, då mådde jag bättre.
Under tiden sov Fanny och snarkade.
På morgonen blev det frukost och datorn...
Och tillslut tröttnade jag på datorn och gick ifrån Fanny och gick och fotade i huset istället.
Och så pratade jag med Mats och Cilla lite grann.
Sedan var det ut och fota en liten stund och försöka få upp husbilen ur en litet vad-man-nu-säger.
Iallafall det gick tillslut att få upp bilen xD
Efter det satt vi vid datorn igen... .__.'
Sedan åkte jag hem och så blev det gullet
Jose :D
Vi gick ner och kollade på centrum.
Sedan gick vi hem och nu så lyssnar vi på musik, pratar och laddar upp det här ofc ;D
Så senare ska vi laga en "gormèmat" ;D
Och flumma omkring hela kvällen såklart!

Jao, nu kommer det bilder:
Ps. Bilderna ifrån Jose och mig får ni senare i morgon ;D


foto: Evelyn  ||  kamera: Canon EOS 1000D  ||  modeller: Mats, Ebba och Fanny  ||  © (fatta det är copyright!)

xxxx

//Evelyn*

Kommentarer till det här inlägget:
FotografJohansson

Hehe!:)

2010-03-13 @ 18:30:00
http://fotojohansson.blogg.se/
Naima

Det blev ju massor med fina bilder :)

Hur har din dag varit ?



Kram // Naima

2010-03-13 @ 20:09:36
http://www.naima.ratata.fi
fanny

många fina bilder ;d

jättetrevligt hade vi dt !

detta måste vi göra om :D

<3

2010-03-14 @ 08:06:04
http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback