Randiiiiiiii :3


foto: Evelina ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-55mm  ||  modell: Evelina  ||  ©


HejSpej! :D

På bilden ovan ser ni mig, halvt påklädd och påväg att städa o:
<--- Bevis, jag skulle byta sängkläder och man ser min madrass ;D
Min tröja är ifrån HM och en av mina favvisar :3333
Mina byxor är ifrån ULLARED 8D och är ett par pyamas brallor :D
Dem är sköna :3
btw, nu ska jag ladda upp lite bilder medans jag väntar på att klockan ska slå 5.
Då ska jag och Anna hämta Josefine och Johanna :D
FÖR VI SKA IN TILL STAN OCH SE ECLIPE 8DDDD <33333
Och efteråt ska vi äta på Mc Donalds :'3
Tyvärr är inte woken öppen, annars skulle vi ätit där D:
Filmen börjar 18:00 i salong 3 8D
Och vi sitter längst fram :'33
Det visste du inte Johanna (; <3
Nu måste jag fortsätta ladda in bilder :D

Tack ännu en gång för att ni läser min blogg min kära :'D <3
Ni vet inte hur glad jag är över att ni kommenterar och läser bloggen! :D <3

xxx

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback