Trip to Skåneland

Hejsan alla skåningar och övriga sverigebor ;D

Nu drar jag och familjen ner till Skåne.
Där hälsar vi på bonus morbror med familj. :D
Jag tror inte att jag kommer kunna blogga något eftersom jag inte har en bärbar data,
jag kan icke ladda upp bilder heller.
Men jag lovar att jag ska ha med mig kameran.
Och två av mina bonus-låtsas-kusiner inte kommer vara där,
tyvärr. Hade varit kul att träffa dem igen.
Pappa och Anna skulle iallafall se till så vi kommer iväg
någonstans där jag får mycket att fota.
Jag kommer hem på fredag och kommer behöva ha hela
dagen till att ladda in bilder på datan och sedan in på bloggen.
Keep Read My Blog And Leave Comments.

Och glöm inte anmäla er till min SommarFototävling!
Hur många bidrag hinner jag få innan fredag?
Kommer sakna er!

xxxx

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback