Mystisk person som vill ha info :D



Tyvärr fick jag ingen avsändare av frågan, men då hoppas jag att alla får svaret här :D

svar;

Hej du! :D
Jag heter Evelina kallas Maro och Eve x3 Jag är ett januaribarn på 14 år. Liten östgöte som bor i en liten stad nära Norrlöping. Jag älskar att fotografera, spela piano och sitta vid datorn. Jag tycker om att planera och inreda fester samt fixa det ätbara och underhållande. Jag hade inte tackat nej till att fotografera någon eller hjälpa med fester. Jag vill skapa förändring och hade inte sagt nej till att jobba som fritidspolitiker. Jag är med i skolans elevråd och har varit det i 2 år nu. Och i ett projekt som ska göra om skolan. (Det visste inte alla (; ) Jag gillar mina närmaste vänner, familjen och utlandsresor, med gillar inte krig, hat och mobbning. Mina högsta drömmar är att flyga luftballong, blir det jag önskar då jag blir stor och få träffa min vänenr som inte bor där jag bor och göra något kul. Hoppas alla är nöjda med svaret :D


xxx

Kommentarer till det här inlägget:
Frida

Usch vad läskigt. Tur att jag bara blöder vanligt näsblod :P

2010-07-01 @ 11:44:35
http://allgren.blogg.se/
hannapanna :)

hej kul att du hittade till min blogg, är ganska nyfiken hur du hittade den? ja gjorde den idag och det kommer bli mkt mera spänande inlägg och en headder kommer upp under måndagen! :D hoppas du har tålamod o stannar kvar! :) //hanna!


Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback