Shopping på Pressbyrån


foto: Evelina  ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-55mm  ||  ©

Hej alla barn! ;D

På bilderna ovan ser ni min tripp till Pressbyrån. Det blev en glass och en fototidning. Foto Sidan, of course. ;) Med snygga redigeringar och porträtt. Sånt gillar jag. Glassen såg riktigt lockande ut, och eftersom jag fått ett glassogram, som innebär att jag får en gratis glass. Den var faktiskt god, men såg godare ut. Det kändes som att det skulle vara världens chock-glass och att man skulle vilja äta den tusen gånger om. Men det räcker då man bara vill ha pistage. ^^ (Y)
Fast bilderna är inte tagna idag, för idag öser regnet ner. Och det skulle inte förvåna mig om regnet besökte oss. Tror jag håller på att bli sjuk med. Är lite snorig och har jätte ont i halsen. Jag tog några panodil imorse, men jag tyckte inte det hjälpte så värst mycket.
Så idag var det våran första Idrott's lektion i skolan. Regnet gav oss en innelektion, med lite lekar och tävlingar. Nu känner man sig som en 3:a igen. x3 Vi fick ha en annan lärare med eftersom våran första lärare, fick barn, och våran vikarie undertiden hon var mammaledig, blev pappa. Så våran lärare och vikarie fick barn nu, och vi hade en vikare åt vikarien som är vikarie åt läraren. ;) Men våran första vikarie kommer nog tillbaka nästa vecka.
Nu har jag tittat på andra avsnittet av 'toppbloggarna'. Och det ända jag säger är:
"Hur orkar dem bråka?!"
Jag förstår inte hur mycket Kissie och Jackie hatar varandra. De har ju aldrig träffats och bara snackar skit om varandra. Jackie hotade Kissie med en rak höger, i en video. Och Kissie sa typ att Jackie var en liten fegis sak, som inte vågade något.
Nu när de är på resa tillsammans och verkligen träffar varandra, då är de knäpptystna och snackar lite bakom ryggen på varandra bara. Jag tror att dem där två skulle kunna vara väldigt bra kompisar om de började om på nytt. Men nu, en fråga till er:

Läser du Kissie's eller Jackie's blogg? :D

Mitt svar är: Inte riktigt.
Jag tycker bara att de båda uppför sig riktigt dåligt emot varandra, men ibland går man bara in lite grann och ser vad de skrivit på sistone. ^^ Kan vara ganska roande. x3

Ha det bra, jag ska fixa upp bilder ifrån Gröna Lund och döda en fluga som irriterar mig här. Sedan blir det duschen! Ha det bra! Och jag tycker ni borde kolla in mina vänninors bloggar ^^ Kolla i menyn efter dem! :D


xxx


Kommentarer till det här inlägget:
sanna

svar: Tack så mycket!

2010-08-26 @ 21:06:20
http://paslawskasaleh.webblogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback