Tipspromenad & Jenniffer

Idag så var jag, Milton, Mattias, Anna, Berit och Claes på Tipspromenad. Sådär svåra frågor. Och eftersom jag hade med mig kameran så fotade jag lite.



Anna hittade en kantarell




Jag blev nöjd.

När tipspromenade var över så gick vi tillbaka till tipspromenads huset och lämnade lapparna. Eftersom de rättade direkt så fick vi våra svar:

Claes = 9/12
Evelina = 10/12
Mattias = 10/12
Anna = 10/12
Berit = 11/12

Grattis Berit!

Sedan fotade jag Milton


Söt han är! <33

När jag kom hem så chattade jag med Jenniffer på msn. Vi bestämde att hon skulle komma till mig efter hon hade ätit. När hon kom så satt vi vid datan, fotade, spelade sims 3, var barnvakt åt Milton, lyssna på musik och skrattade. (Såklart) Efter hon gått hem. Satt jag vid datan och sedan åkte vi till Berit och Claes och åt kyckling och potatis och fick knäckglass med päron till efterrätt. Mums!

xxx





Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback