Tack! :'D <33

Jag måste tacka alla som varit inne på min blogg och bloggar den så ofta som möjligt. Ledsen att headern inte kommit än men jag har inget brådska. Det beror på er såklart. Det är ju ni som göra att jag lägger in bilder. Era kommentarer gör mig så glad att jag lägger upp mer! Men nu vill jag tacka några:

Emma
InHateWeTrust-Emma
Jennifer
Johanna
Josefine
Viktor
Fanny
Cecilia
För att: Ni kommenterar och kollar på mina bilder.

Ett speciellt tack till Viktor som är första killen på bloggen. Tack Tack!

Och så ett STORT tack till er som bloggar min blogg fast än jag inte vet om det :D

Tack för att ni bloggar min blogg och gör det mer än en gång!

Kommentarer till det här inlägget:
Johanna! :))

Varsegod Evvelina!

2009-09-09 @ 18:25:32
cecilia

jag bloggade den först av alla

2009-09-09 @ 19:42:24
Fanny

Mejj dåe?! ;P

2009-09-09 @ 20:28:22
http://faffanny.bloggagratis.se

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback