Helg med Fanny



Nu blir det en bild på min Fanny eftersom att vi ska göra helgen/Fredag-Lördag tillsammans. Ska bli väldigt kul. Cirkusen med pappa var trevlig och våghalsig. Väldigt farliga trix. Imponerad av den minsta tjejen i brunt kort hår som blev kastad i luften av två vuxna på 5 meter höjd. Såg läskigt ut.  Brazil Jack är en av de roligaste och trixigaste cirkusarna jag vet. Nu ska pappa och jag bara fiska och spela golf :) Vi var inne i en golfbutik och där fanns världens snyggaste bag. :)

Några tips om vad jag kan fota??
Någon som modell kanske?

Ps. Jag är ledsen att det inte har kommit någon header. Men jag stressar inte Emma och det går ingen nöd på mig.  Det beror på er såklart.

Have a nice day!    xxx


Kommentarer till det här inlägget:
cecilia

du kan ha mig som model jag vill hjärna det <333

2009-09-12 @ 07:08:36

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback