Info om "Varför tog det så lång tid?"

Nu är det så här att jag har inte kunnat komma in på blogg.se så jag har ju fått gått och vänta. Men senaste veckan har jag inte haft tid heller. Det har ju varit Fullmåne. Och när det är full måne har jag tydligen mega otur så, dagen efter första fullmånen så skrapade jag upp ansiktet i asfalten när jag föll av cykeln. Andra dagen efter fullmånen dög min Hamster Snozer. Tredje dagen efter fullmånen så förlorade jag mitt favorit drag och en gädda. Fjärde dagen efter fullmånen gjorde så att hela båsten fick soppatorsk mitt ute på sjön. Det var också bara jag som frös. Alla andra var varma. Jag frös mest! (Ovanligt va? -.-) Sedan så visade sig inte fullmånen mer. Tur det!

Kommentarer till det här inlägget:
Fanny

åhh, herregud.

Stackare.

Du veet att jag fiinnss för dig bästisen miin.

<3

2009-10-04 @ 20:39:55
http://faffanny.bloggagratis.se

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback