Foto blogg startad!

Nu har jag startat min foto blogg och här kommer jag lägga in bilder som jag och bara jag har tagit.
Allt är såklart copyright ©. Och om ni inte vet vad det betyder så betyder det att man inte får kopiera/ta bilderna utan att fråga den som tagit bilderna. På min blogg här kan du kommentera med bara ditt namn som visas. Eller så kan du vara Anonym. Vill helst veta vem som skriver sitt tyck till om min blogg. Jag kommer försöka vara inne rätt ofta. Men det kan bli svårt för mig. Och blogg hjäplen som gör att detta är möjligt för mig är ifrån Emma N. Emma har själv en blogg som heter www.InHateWeTrust.blogg.se gå gärna in på den. Jag varnar er det är underbara bilder där. Jag har inte en systemkamera med ska skaffa så ni får nöja er med bilder från min älskade digitalkamera. 

Tack på för hand för att du följer regler och kollar mina bilder.

xxx / Evelina


Kommentarer till det här inlägget:
viktor.B :D

fina bilder ohc nice blogg :D

2009-09-09 @ 16:08:22

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback