Dålig Update ;_;

Hej alla barn!
Sorry för min bad update D: Jag har inte haft ork att redigera alla bilder nu när jag är hos pappa. Jag måste redigera dem lite i Photoscape först, och sedan förminska redigerings bilden bara för att min dator inte har så bra grafikkort så den kan ladda upp stor bilder. Men ni som undrar nu, ja, jag har alltid orginalbilden kvar! Annars kan man ju ångra sig och vilja ha orginalet igen. Oftast är ju orginalet finast. Men man kan behöva lägga till lite starkare färger, kontrast och ny skärpa. ^^

Men nu har jag flera inlägg på G!

  • Nya Matsalen
  • På våran vägg
  • B&J's
  • Wild West Day - Finspång
  • Johannas överrasknings fest
  • Kolmården

    Nu är det bara att lägga upp, för alla bilderna är redo för att uppdatera!

    SLÄNG IN EN KOMMENTAR!


    xxxxxx

  • Kommentarer till det här inlägget:

    Kommentera här:

    Ditt namn:
    VIP?

    Din hotmail:

    Din blogg/hemsida:

    Din kommentar:

    Trackback