Hej alla barn ;3

Hejsan Svejsan!

Just nu sitter jag med Josefine och skriver lite. Förlåt för min osociala dåliga update, men då jag kommer hem kommer det bilder! I lördags var det nämligen Western Dag, nere på centrum. Jag gick en sväng och stötte på Martin och Tomas. Då skulle Tomas skjuta med revolver och det var lite grymt att ta kort då. Så jag tog lite bilder på alla indianer, hästar och cowboys där nere. Själv tyckte jag att det inte var något jätte kul, men det var väl för dem lite yngre. Med ponnyridning och sånt.
Då jag kom emot Pressbyrån spelade dem musik, men det var inte så mycket Wild West. Men alltså, ni som inte bor i små städer som jag gör, som istället or i Stockholm, Lund och Göteborg. Ni får faktiskt tåla att vi inte kan ha världens stora fester och sånt. Finspång är inte lika stort som för er. Men tänk på att det kan vara lite mysigare om man är lite mindre folk och man slipper hålla på att kvävas i folksamlingar och inte hinna köpa sovenir då det gått fem minuter av festivalen. Jag tror ändå att det var lyckat för de fleste yngre. Det var ju den ända fina dagen under en hel vekca också. Underbart!

Jag gick sedan hem med Ben & Jerry's i handen, New York Super Fudge Chunk. Eller vad den hette. x3 Den var underbart god, men kanske lite mycket choklad, men jag älskar ju Choklad ;D Och det gör Johanna med!

Jag blev lite ledsen då jag läste Johannas blogg där hon skrev att hon typ skulle sluta blogga. Jag blev verkligen jätte ledsen. Jag tycker att om ni vill göra mig en tjänst att gå in på hennes blogg och typ slänga in en kommentar så hon blir glad igen, så kommer bloggen här:

http://www.Joopannas.blogg.se



Hoppas ni läser :D

Bilder kommer ikväll. Och jag lovar att imorgon kommer jag fotografera mycket. :D



xxxxx


Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback