CABARÈ BILDERNA FÖR TUSAN! :]<3

JAG VET ATT CABARÈN HÖLL PÅ TILL 18 DECEMBER OCH ATT INGE BILDER KOMMIT MEN JAG HAR HAFFFT FULTL UPP HEMMA! HOPPAS NI FÖRLÅTER MIG FÖR HÄR KOMMER BILDERNA! :]<3

Fanny ska spela fjortis :D

Malin ska spela typ Emo ;)

Till Sven(på bilden) :Tusen tack för hjälpen med att få oss att kolla på publiken när vi pratar. Utan dig hade det aldrig gått, hälsa Anders också. MVH Cabarè-gänget!

Från vänster: Fanny Jönsson, Johanna Petersson, Lovisa Landelius  :]


Johanna goes FJORTIS!!!! :D <3

***
Grillen med vårat lilla gäng :D

Söta tjejor! <3
Efter maten fotade jag Fanny, Johanna, Lovisa och Malin :D

Älskar bild :D

Nygifta med tomten (ringarna är borta för att de skilde sig igår)


Puss! <3


Älskad Serie :D <3 
Det var inte först gången dem där två ramlade, nej då, vi dansade runt julgranen på torget också. Malin och Fanny snubblade och det som var så kul, var att vi inte var förberedda och att jag filmade hela tiden xD Allihopa skrattade tills vi grät. Ett minne för livet!

Hade tråkigt så jag fota lite innan vi fick gå in :D

Medans vi väntade tills det blev våran tur att stå på scenen så; hade man tråkigt... Fast mysigt iallfall ;) Här är några alternativ på vad man kan göra:

Antingen läser man en bok...

Fixar frisyrer på sina vänner...


Äta en macka... Eller två?

Eller spelar kort...
***
CABARÈTRÖJAN!!! <3


Go modeshowen! <3 :]


xxxxxxx

Kommentarer till det här inlägget:
johanna xD

OMG!!!

jag saknar denna tiden!

fast det inte var så länge sedan men ändå xD

hah vilka roliga bilder! :D

2009-12-30 @ 16:30:15
johanna xD

glömde me goes fjortis! xD

2009-12-30 @ 18:56:28
Malin K

YEAHHH!!!!!!!!!!!! <33333333333333333 :D

2009-12-31 @ 10:38:16
fanny jönsson

omg , den tiden var BÄST!

oh snyggaste fjortisarna e man oxå :]

oh ja e ju då snyggast , NOT!

längtar tills nästan cabaré :D

hoppas man kmr med då :]

dt var verkligen jätteroligt :D<3

2009-12-31 @ 12:21:01
http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback