Inga bilder nu D:

Kan tyvärr inte lägga upp bilder just nu. Jag har Wilma's dator och inte våran, och jag vill inte bombardera hennes dator med mina bilder. Så det får bli annat smått och gott tills jag har den stora datorn igen. ;) Men jag lovar att jag ska vara aktiv. ;)

btw, så är jag ledig imorgon. Vi har studiedag på Nyhemsskolan. Najs, va? ;O Så imorgon ska jag plugga på tills NOprovet och sedan vila min fot. ^^ Det är lite bättre nu, men det gör fortfarande ont. En stukning skulle gå bort till 1-2 veckor, tror jag. Men jag brukar ha tur med skador och olyckor, så antingen lyckas jag att inte råka ut för något, eller så läker allt snabbt. Fast i måndags hade jag otur. Jag stukade foten, skärde mig i handflatan och brände bort massa skinn ifrån tummen. D: Tummen är lika len som läpparna, och det är obehagligt. Jag brände mig på en bakplåt på hemkunskapen förstår ni. Jag tappade grytlappen, precis då jag skulle ta i plåten.
Och så brukar jag skära bröd ner i handflatan, och då frågade en klasskompis om jag inte skärde mig i handen då jag gjorde så, och det brukar jag inte göra heller. Jag har gjort så länge. Så jag svarade:
"Nej, jag är van, och har inte skurit mig på det här sättet på länge." och så drog jag kniven i handflatan för att visa att jag inte skar mig. Och då bara:
*swich!!!!*
Då fick jag världens hack i handflatan. xD Klantig, jag vet.

Idag så var det ju karateträning, trodde jag, men nej då, då jag kom till storängsskolan, så var det lika öde som i måndags. Snacka om att de dissar mig! ): Men det blev en cykeltur istället. Men det är bra med, för vi har konditionstest på måndag, tyvärr. Jag har sämst kondition!

Just, ja, då jag cyklade tillbaka ifrån storängsskolan, så cyklade jag bakom ett par, med sin ca. 2-åriga son. Hon bar honom i famnen, och han hade huvudet på hennes axel och tittade bakåt, då jag kom där, tittade han upp på mig. Han stirrade först då jag saktade ner för att köra om dem, istället för att köra på dem. Men innan jag riktigt kom fram, började han vinka lite åt mig. Och jag log och vinkade tillbaka, så slängde hon en blick bakåt på mig, och gav mig värsta onda blicken.
"Vad gör du? Aha, vinklar du till henne..." fräste hon åt sin son och han tittade bort ifrån mig. Elak PMS mamma han hade, tycker synd om honom. Men jag struntade i henne och cyklade förbi, helst hade man ju bara lust att kidnappa ungen, och rädda honom ifrån sin elaka morsa. Stackars. ):

Det var nog min dag. Min onsdag. Den 29 september. Min brors födelsedag.

Ha det gott - Igelkott!

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback