Friluftsdag :D

Hej allihopa! :D
Förlåt för mitt helt sämsta update. Har haft mycket på sistone. :/ Träning, betyg, vänner, familj, konfirmation och sånt. Men iallafall, ni ser ju att jag har gjort om bloggen :D Och det kommer dyka upp nya små saker lite då och då. Vi får se vad som händer! :D Iallafall. Nu ska jag ner och börja klä på mig, idag är det friluftsdag vid Torstorps motionssal för alla 8:or på Nyhem. x3 Jag och Jennifer hade tänkt att cykla dit, men Johanna hade ingen att ta sig dit med, och hon visste inte vart det låt. D: Så hon skulle cykla med oss, tillslut visade det sig att hon hade punka på cykeln, så hennes mormor skjutsar oss alla tre dit och hem. Jag är i samma lag som Johanna, Malin och Lovisa. :3 Men fråga mig inte vad vi ska göra, för det vet jag inte själv. o.o Men det blir nog bra tillslut. :3333
Efter det här får man skynda sig att byta om och cykla ner till Missionkyrkan, för då är det konfirmation, efter det åker jag hem och äter, sedan är det Karateträning till 9 och kommer typ hem halv 10, om inte tidigare. ^^ Vi får se. ;D Hinner nog blogga lite emellanåt.

Men nu måste jag skynda mig, Jennifer och jag ska sällskapa upp till Johanna! :D Ha det bra!

Kommentarer till det här inlägget:
Mallesplace - Go My Own Way

Sv; Uhh jag e kass på blogg design! Haha

2010-09-23 @ 15:17:59
http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback