Söderköping + Karate

Om några minuter drar jag iväg. 09:30. Jag ska till Storängsskolan för att sedan få skjuts till Söderköping. Där ska jag och Finspångs karateklubb träna karate med Söderköpings grupp. Och det kommer nog bli väldigt kul tror jag. Jag hoppas på att få lära mig mycket, se Söderköping, känna mig tränad och umgås mycket. Jag tänker inte ta med mig kameran, jag vill inte att den 'försvinner' efter träningen.

Söderköping har alltså bjudit in våran klubb att träna med dem under en hel Lördag. Jag kommer tillbaka till Finspång runt 16:30 ungefär. Och då kan jag uppdatera med lite bilder som blev tagna igår och de senaste dagarna, jag måste visa upp vårat vackra vinterlandskap här nere, två timmar, under Stockholm.

Vi ses! :D


Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback