Mammas fina värmeljuslykta (: och en dag med Johanna :D<3

Idag har jag varit med Johanna och vi har flummat massor medans vi skrev... ja, det får ni veta lite längre fram i livet ;D Men iallafall, då vi skulle översätta var det väldigt flummigt, vi har diskuterat Sexy Chick - David Guetta ft. Akon. Vill ni veta varför? Ja, det vill ni. Jo, i sverige (och jag vet inte om det är fler länder) så heter låten och dem sjunger Sexy CHICK. Men i USA så säger och sjunger dem Sexy BITCH. Lite Weird om du frågar oss. Men iallafall, jag har fotograferat Johanna som ställde upp som modell till bloggen. Så jag ska bara fixa bildernas storlek (så att jag akn få upp dem på bloggen) och sedan är det bara att lägga upp. :D Skulle bli glad om fler av er som läser min blogg kommenterade lite mera. Ge kompimanger eller kritik. Ideèr eller tips. Vad som helst, det är kul att läsa. Och det hjälper mig med min fotografering. :D Ha det gött.


Mammas blomm-blåa-värmeljus-lykta
foto: Evelyn  ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-55  ||  ©

xxx

// Evelyn*

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback