Pier Pressure! :D <3 ehe, Emo-festival :'33 <3

JAG HAR VARIT PÅ PIER PRESSURE NU! 8DDD

Festivalbussen gick ifrån Norrköping klockan 07:45 i söndags :3

Då vi kom dit lyssnade vi på Ape Rape Escape (S)  medans vi chillade i Öltältet >:3
Fast jag drack inget, vi skyddade oss ifrån spöregnet.

Sedan så tvingade jag med mamma till stället med alla träjor 8DDD Jag visste ju att Paramore trjöjorna skulle vara slut efter dem sjungit så jag köpte en militär grön med rött bakgrundstryck, svart skeletthand och en vit text där det står P A R A M O R E och under Next Time You Point Your Finger

Jätte stolt över den! :D

Sedan gick vi och såg Dead by April (S) !!! :'D
Growlaren och Trummisen är mina favvisar :3 <3
Shita bra ju! :D

Sedan hade vi inget vi måste att lyssna på så vi tog en trip runt och lyssnade på:

Plan Three (S)
Pendulum (AUS)
The Sounds (S)

De vi inte lyssnade på var:
You Ate My Dog (S)    (Jag trodde dem hette You Ate My Ape :3 )
Earytobed (S)
Destine (NL)
Kadawatha (S)
Her Bright Skies (S)
Neverstore (S)

Undertiden då köpte vi soppa och äta och kollade runt på alla stånd :D

Sedan bär det iväg och se Takida (S) ! :D
Mammas favoriter och jag såg hur lycklig hon var över att se dem :') <3

Sedan såg vi... 30 Seconds To Mars (US) ! :'D <3
Damn sångaren brukar vara värsta gotharen och nu kom han ut i vita kläder, blondt hår med rosa tuppkamm, röda handskar och röda skor X'D <3
Grym var han och de spelade mina 2 favvislåtar :D
The Kill och A Beautiful Lie :D <3

SEN PARAMORE (US) !!!!!!!! :'D <3
(Hälsade till dem ifrån dig Emmie :3)

DE VAR SÅ BRA! Man svettades massor och det var trångt vill jag lova o: <3
Och eftersom jag är kort såg jag inte ibland ;__;
Men de var bäst! <3 Hayley! :D <3
Det var en tjej som hade vunnit en träff med Hayley Williams o:
Hon hette Lisa och fick sjunga Misery Business med Hayley på scen framför alla  fansen! o: <3 Hon fick spela Hayley med och skirka: Hey Josh!
Och Josh spelade sitt vackra solo :3 <3
Jag vill med krama Hayley o: <3
Men jag är super nöjd iallafall! :'D <3

Vi och köpte en Dead by April tröja till mig :D <3

Sedan gick vi och såg Johnossi (S) :3
Och lite av HIM (FIN)  :3

Då var klockan halv 11 på kvällen o:
Festivalen slutade klockan 11.
Men det jag inte fattar är att festivalbussen gick klockan 1 mitt i natten!
Varför inte åka halv 12?
Och busschaffuören var ju inte äns där förrän halv 12.
Så vi frös och när vi väl kom in i bussen fick vi vänta tills 01:02 tills vi åke -.-'
Alla var ju där! Suck...

Så vi kom hem vid 06:15 igen.
Då jag jag och lade mig (med kläder, oups o: ) och vaknade halv 2 :333333

NU SKA JAG BERÄTTA EN STOR SAK! O:

Jag har kramat om Trummisen och Growlaren i Dead by April! o: <3
Mina favvisar! o: <3
De stod precis bakom oss då vi såg 30 Seconds to Mars. :3
Det var två andra tjejer som frågade om de fick ta kort med dem och sig själva.
Då hoppade mamma in och frågade om de fick ta en bild med mig också ! o: <3
Och det fick jag, Trummisen och Growlaren gjorde kul tecken med händerna och jag stod emellan dem. Growlaren (<3) höll om mig också :D <3
Men det var en pinsam grej mamma och jag kom på sedan...
Jag hade en Paramore tröja på mig X'D <3

Underbar(a) dag(ar) med min älskade mamma!  <3

Tack för allt! :D <3

Bilder kommer i nästa inlägg :33

xxx


Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback