Idag!

Skolan började idag.
Vi körde toppen och botten.
Det var väldigt botten -.-' x3
Annars massa fotosyntes och tråkiga sagor. ;P <--- "Blä"-smiley x3
Men efter skolan:
Har jag haft besök av Johanna och Jennifer.
Vi lyssnade på Spotify, fotade, åt, gjorde en Header till Johàs blogg och fixade lite html-färgkoder :D
Snacka om att vi hade det Najs :D
Knäppa som vi är så lånade Johà min kamera,
men efter det kom vi på att hon hade med sig sin egen kamera x3
Jennifer och jag hittade på en dans också. As kul.
Och när vi åt så var vi lixom kändisar som blev fotade av paparazzis (stavning?)
As grymt. Men när det roliga häde så tog battreiet slut :'(
Jag la hela handen i smöret! :D
Mwahaha. Jag trodde det var en sked. x3
Synd bara att Josè inte kunde vara med :'(
Men annars en flummig dag ;)

Läktar tills på Fredag! :'D
Gör inte ni?

Nu ska jag börja ladda in mina 100 bilder till er x3
Kanske kommer ta någon timme, men jag lovar att iallafall få ut några bilder åt er! <3

xxx

Kommentarer till det här inlägget:
fanny jönsson

vadå "längtar" ?

JAG LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR! :D<3

2010-01-13 @ 18:42:28
http://fanniiieee.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback