Tisdag 6 Juli, Turning Torso


foto: Evelina  ||  kamera: Canon EOS 1000D + 18-200mm  ||  ©

Tyvärr var vi aldrig uppe i Turing Toorso som ligger i Malmö om jag minns rätt ^^
Det kostade 250 kronor för bara mig att åka upp och kolla. o:
Men ändå, det hade varit fränt.
Jag älskar höga höjder.
Tur för mig att jag snart ska till Grönan :D <3
Jag, Anna, Pappa och Milton drar dit och väl på grönan,
kommer jag träffa Shelley.
Min nätkompis. :'3 <3
Det ska bli så kul! :D
Hon ska tvinga mig åka Fritt Fall och jag ska tvinga henne att gå i Spökhuset.

Det känns rättvist eller?

Vilken attraktion på Gröna Lund tycker du bäst om?! Tips?! :'D


xxx

Kommentarer till det här inlägget:
johanna :)

åk kvasten den är superduperrolig! :D

2010-08-07 @ 22:26:35
http://joopannas.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback