Kan man bli mer förbannad?!

Hejsan!
Jag sitter här och tänker väldigt fula saker om mitt Roller Coaster Tycoon 3 spel. Ett spel där du bygger din egen nöjespark. Det är ett av mina favorit spel, med det finns ett problem. Jag blir aldrig nöjd, det ser bara trångligt och enformnigt ut. Så nu tänkte jag sitta och rita upp parken snyggt. Jag stängde parken, men folket vägrade gå. Det blev man lite irriterad över först, men skit samma.
Jag skulle sen göra en vattenkanal som jag aldrig lyckats med förut, och jag lyckades och blev väldigt nöjd, sedan var det snyggt asfalterade gångar runt och små söta broar, med vacker utsikt över vattnet. Då när jag just hade byggt klart gångarna, så klickades jag tillbaka till min bakgrundsbild på datorskärmen.
Jag: "Va? Krånglar Spotify?"
Jag trodde att det blivit något fel med spotify och datorn ville starta om den, men nej.
Några sekunder efter kommer ett försten upp med texten:
Du stötte på ett problem och RCT3 måste avslutas.
| 'Skicka felrapport'  |  'Skicka inte'  |

Jag blev så förbannad! Jag hade inte sparat min snyggaste park! Att det just skulle bli så nu.
Så jag nördade felrapport-knappen, fast jag egentligen ska klicka på 'Skicka inte'.
Hela datorn började sega loss, musiken hackade, jag skrek frustrerat och knäppte av hela datorn.
(Y) x')
Så nu har jag börjat om med lugnande musik, som inte hjälper, och skiver det här.
Inget med Roller Coaster på ett tag iallafall. -.- xD

btw, så blev jag hemma ifrån skolan idag.
Jag är täppt, har fruktansvärt ont i halsen, ingen aptit, kallsvettas och tung andhämtning.
Typisk förkylning.
Jag blir sällan sjuk, men då jag väl blir det så blir jag det rejält. Så efter att ha vilat där nere i soffan och lyssnar på MTV's 3from1, tänkte jag bara spela lite. Men det blev inget av det heller. Så nu tänkte jag vila i min säng och läsa igenom min nya KP-tidning istället.
Bilder kommer senare, gott folk :3 <3


xxxx

Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback