Cup Cakes? (:

Nu tänker jag ta min kära kamera, som fortfarande inte har ett namn.
Och jag tänker absolut inte ta ett random namn som Bert, tex. xD
Då kommer jag skratta livet ur mig, och tänka på såna äckliga feta, fula, fega, sliskiga gubbar i lastbilar.
Det är verkligen inget fel på namnet.
Bert böckerna är jätte bra ;)
Men en viss historia om två gubbar har präglat mig i hjärnan och jag kommer aldrig glömma det ^^
btw, nu ska jag ner och göra små muffinsar.
Cup Cakes låter bättre ;D
Jag ska såklart forografera så ni får se ;D
Tack ännu en gång mina kära läsare för att ni läser och följer mitt liv,
på bokstäver,
på en blogg,
på datorn.
Och jag hoppas att jag underhåller er! :D <3


© 'I love you. Higher than the sky. Deeper than the sea. Yesterday, today and tomorrow.' ©


xxx

Kommentarer till det här inlägget:
sofia

cupcakes låter bra^^

2010-08-13 @ 16:58:00
http://audry.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback