Trosdag!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen så ska pappa och jag åka och titta på en cirkus. Bara han och jag. <3 I skolan idag skurde vi ett DSL prov (eller vad man kan kalla det) Man skulle typ träna rättstavning. Gick rättså bra tycker jag. Men jag visste inte vad Choröppet var för något. Jag skrev Choröppet iallafall. Vad skrev ni? Jag hittade Fanny och vi pratade om Fredag och Lördag. Jag ska ju åka och sova hos henne. <3 Sedan ska vi stå på en marknad och sälja handmade smycken. :D Ska bli jätte kul. Bara hon och jag. Vi behöver göra något stort och kul med varandra. Jag tog en festis i caffan och sedan satt jag och Fanny där och pratade. Vi skrattade jätte mycket. :'D Nu när jag kom hem åt jag köttgryta och ris. Och sedan lyssnade man på We Belong och Standing Strong. As bra låtar. Jag gillar inte Sara Dawn Finer men Standing Strong är jätte bra. Men nu är låten snart slut och då ska jag duscha.       xxx

Ps. Lägger upp tre bilder när jag är klar.


Kommentarer till det här inlägget:

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback