Seven!

Ja idag blev det först piano med Malin. Sedan så pluggade vi hemma hos mig och på kvällen blev det Seven (en ungdomsgrupp) på bönnergården! Vi körde först Catch the Flag. Och då skulle man vara i två lag, starta på 1,2,3, och springa snabbast och hämta flaggan i mitten utan att bli tagen. Efter det så körde vi Catch the Flag 2. Och då är man två lag delar på en plan och ska försöka springa/smyga över på motståndarens sida och försöka att ta flaggan utan att bli tagen. Blir man tagen få man gå till motståndarens fängelse.Jag var i Lewins lag och tillslut var det bara jag, Lewin och Bosse kvar. Så vi var 3 mot 8 stycken. Eftersom ledaren Johan valde att dela på hela bönnergården istället för fotbollsplanen så blev det väligt stor. Joanna försökte att smyga runt men vi tog henne. Och jag fick vara skogsväktare, Lewin fick vara fältväktare/pegadovaktare och Bosse flaggvakten. Pegado är snabbast och jag var 20 cm ifrån att ta honom. Men jag misslyckades. Det blev för mörkt och vi avbröt (ingen vann) , istället gick vi in och åt smörgås, marshmallow och mariekex. Med varm choklad. Gott. Jag blev väldigt glad också eftersom ajg var den ända som hade kamera med mig fick jag avra fotograf och fota Louise och Johan för dem ska starta en ungdomsgrupp för mellanstadiet som ska heta VIP's. (dem ska slå ihop den med 'Kompis' kanske) Trevligt hade vi iallafall. Tack för en härlig och mysig kväll!

Här kommer bilderna:

Linnèa's skor

Jätte cool bild som bara är fokuserad på Sofia.


Vacker solnedgång (när jag var i skogen och skulle vakta var jag tvungen att ta någon bild)

Varm choklad och Kex!

Brasan!

Här kommer bilderna som Louise bad mig att ta åt henne och Johan:



Jag diggar dem och kul att dem ska vara med i papper till hela finspång som vill vara med i VIP's (Ps.Det är för mellanstadiet)

Ha de gott! Och tack igen för kommentarer och tittarsiffrorna!

xxx

Kommentarer till det här inlägget:
Fanny

mktmktmkt fina bilder. :P

<3

2009-09-17 @ 07:00:32
http://faffanny.bloggagratis.se
Johhanna vem annras ;)

Jag bara älskar bilderna Evelina!:) :) :) <3

2009-09-17 @ 08:21:44

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback