Fredag + Lördag = Fotodags!

Fredag:
På fredagen så var vi som vanligt i skolan och underhåltimmen städade jag och Fanny mitt rum hemma. (Jag vet jätte tråkigt. Men jag hade bara den tiden under hela fredagen) Efter skolan gick Fanny och jag hem till mig och hämta packning för jag ska sova hos Fanny. Jag fick låna Annas busskort (Tack!) Och visste inte hur man gjorde med kortet. Men tillslut gick det.

När vi kom till henne åt vi mellanmål och sedan pysslade, satt vid datan, lyssnade på musik och pratade. På kvällen blev vi ensamma och vi kollade på Postkodmiljonären och Idol. (Tråkigt) Men iallafall vi åt en jätte god hemmgjord pizza. Med annanas. :) Försökta att fota Sally med men hon satt inte still men här kommer hon:

Sedan gick vi och la oss halv 11 för vi skulle gå upp tidigt på Lördagen...


Lördag:
Halv 8:
PIP PIP PIP PIP!
Dags att gå upp och göra sig iordning för vi ska sälja smycken på en marknad.
Vi gjorde oss iordning och åkte caben upp till markade (Kul historia på vägen upp) Vi plockade upp sakerna på vårat bort och såhär blev det:


Fint väder fick vi och när Fanny vad och kolla runt lite fotade jag.




Fina va?

Såhär såg det ut bakom bordet:


Jag satt på den blåa och Fanny på den röda.



Vi fick en god/sur saft i flaska också.

Och så var det ko bingo.
Runterna som är på marken under kon skulle man paxa för 20:- styck och om kossan bajsade i den rutan ma nhade vann man. Det tog 3 timmar innan första kon bajsade och de var tvungna att ta in 3 kor. Tillslut bajsade en. Kul grej. Fannys mamma var med på nummer 20 men hon vann inte.
Det slutade klockan 3 och vi åkte hem efter att ha packat ihop. Pappa skulle hämta mig halv 6 så Fanny och jag satt vid datorn så länge och packade upp det vi hade med oss. Och jag packade min väska igen. Pappa hittade inte sirekt så vi pratade i mobilen och försökte föklara en stund. Men sedan kom han. När jag kom hem plockade jag ner gympa kläderna sedan fredags för att dem var blöta och duschade och satte mig här vid datorn för att skriva det här inlägget.

SNÄLLA SNÄLLA! Kommentera gärna!!!  Hade varit kul med långa roliga kommentarer. :D

Tack för att ni orkade läsa.

xxx


Kommentarer till det här inlägget:
Johanna, vem annars ;)

JÄTTE FINA BILDER PÅ SMYCKERNA!

Och annars med :)

2009-09-12 @ 22:23:32
Fanny

Ja, dt har varit en jätte trevlig & mysig helg med dejj Evelina!! :')

Älskar dejj massvis. <333 :*

P U S S & K R A M ! ! < 3

2009-09-13 @ 08:26:38
http://faffanny.bloggagratis.se
Malin

Väldigt fina bilder (:

Låter som ni hade jättekul oxåå ;D

Ko Bingoo lät ju kul xD

xoxo <3

2009-09-13 @ 17:18:56

Kommentera här:

Ditt namn:
VIP?

Din hotmail:

Din blogg/hemsida:

Din kommentar:

Trackback